Klachtenprocedure
Wij doen er alles aan om u met het meeste plezier de paardensport te laten beleven. Echter, waar mensen werken worden helaas ook fouten gemaakt. Wij hopen dat u eventuele mindere ervaringen, maar natuurlijk ook uw ideeën aan Floris of Peggy vertelt. Hoe eerder zij hiervan op de hoogte zijn, des te sneller kan een oplossing gezocht worden.
Indien u klachten heeft over het naleven van de veiligheidseisen op onze accommodatie horen we dat graag zo spoedig mogelijk. Op deze wijze kunnen we een eventuele onveilige situatie snel oplossen. Alle klachten behandelen wij op dezelfde manier:
- Dien uw klacht mondeling in bij personeel.
- Binnen twee weken ontvangt u schriftelijk een antwoord voor of namens de eigenaar van de hippische accommodatie.
- Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord of u heeft klachten over aangelegenheden rondom veiligheid en/of het veiligheidscertificaat in het algemeen en kunt u mondeling hierover geen overeenstemming bereiken met de eigenaar, dan kunt u deze uitsluitend schriftelijk en niet anoniem indienen bij het secretariaat van Stichting Veilige Paardensport Postbus 3040 3850 CA Ermelo.
Vanaf dat moment worden de klachten behandeld conform de reglementen en procedures van Stichting Veilige paardensport